elektroniczne biuro obsługi klienta
wypadki – duplikaty zaświadczeń – planowanie szkoleń bhp – informacja o kontrolach państwowej inspekcji pracy – audyty – badania środowiskowe – ppoż – platforma usług szkoleniowych
Zapraszamy Państwa do portalu (E-BOK) BIURO OBSŁUGI KLIENTA, który jest dostępny pod adresem loge.pl/e-bok. Jednocześnie informujemy, że będzie to główny kanał komunikacji z firmą. Wszystkie zapytania zgłaszane przez E-BOK będą traktowane priorytetowo, system działa 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.
Biuro Obsługi Klienta to: uproszczenie, ułatwienie komunikacji z naszymi Kontrahentami. Zmiana ta została bardzo dobrze odebrana przez naszych Klientów co nas bardzo cieszy, jest również podyktowana reorganizacją firmy, zwiększeniem bezpieczeństwa oraz uproszczeniem komunikacji oraz w znaczny sposób przyśpiesza realizację zadań.
Przez E-BOK w sposób szybki i wygodny Mogą Państwo m.in:
- Zgłosić wypadek przy pracy,
- Umówić szkolenie bhp, ppoż, I pomoc,
- Zlecić opracowanie ORZ, instrukcji,
- Poinformować o kontroli PIP, Inspekcji Sanitarnej,
- Uzyskać pomoc w realizacji Nakazów pokontrolnych,
- Przygotowanie druku OL-10 ZUS (wywiad zawodowy).
Z poziomu Biura Obsługi Klienta każda osoba ma wgląd do zgłoszeń, dokumentów, faktur oraz umów z pełną historią, e-BOK umożliwia również dostęp do materiałów (aktualne druki, instrukcje itd), co ważne w portalu również będą wystawiane zaświadczenia „certyfikaty” z wszystkich szkoleń, w razie zagubienia dokumentu będzie można ponownie go wydrukować.
centrum pomocy
biuro obsługi klienta
elektroniczne biuro obsługi klienta jest czynne przez 24h 7 dni w tygodniu.